Aug 25, 2014

I published『Those "Marvelous Stand-Up Comedians!!』on BCCKS

Buy my work

I published this...『Those "Marvelous Stand-Up Comedians!!』
BCCKS ブックスで英語の小論文発行しました。

It is about stand-up comedians as comparing to Japanese comedian.
日本のお笑い芸人とアメリカのスタンダップコメディアンと比べた論文を書きました。
I wrote it when I was taking Broadcasting class at Santa Monica College as a Final Essay in 1991.
1991年サンタモニカカレッジのブロードキャスティングのクラス(放送学?アメリカの放送の歴史)をとった時の期末小論文として書きました。
It was old school essay but it was written about Comic Relief and liked the information so I have kept the paper and reference copies till now.
大学の論文で昔のはほとんどとっていないのですが、これは「コミックリリーフ」(アメリカのスタンダップコメディアンがホームレス基金のためにしたイベント)についても調べていたので資料と一緒にずっととっていました。

I published now because of the Robin Williams death.
ロビンウィリアムズが亡くなったことで探し出して、追悼の意味でもう一度タイプし直して発行することにしました。

It is not free, but I hope you read it.
有料なのですが、読んで頂けたらと思います。





Those "Marvelous Stand-Up Comedians!!』 artist tomo著


Those "Marvelous Stand-Up Comedians!!』 artist tomo著

No comments:

Post a Comment

Please write feedback on this site here. (^_^)
コメント感想よろしくお願いします。

Legs and Arm photography 腕と足

Legs and Arm photography  腕と足  Black and white, San Francisco, 2000